Politica de garanţie

Bigstep (Premium Footwear SRL) oferă garanţie pentru toate produsele comercializate. Fiecare produs livrat conţine un certificat de garanţie valabil 30 de zile de la data primirii coletului.

Standardele de calitate ale producătorilor noştrii sunt foarte ridicate, şi de aceea noi expediem produse fără defecte de fabricaţie. Dacă totuşi se întâmplă asta, ne cerem scuze şi te rugăm să ne contactezi pentru a înlătura inconvenientele cât mai repede. Tot ce trebuie să faci este să :

1. Trimiţi un mail la management@bigstep.ro – avem nevoie de o înştiinţare înainte de primirea returului pentru a uşura schimbul produsului sau rambursarea valorii acestuia.

2. Ambalezi produsul cu grijă – pentru ca produsul returnat să ajungă la noi în ambalajul original, va trebui să îl introduci într-o altă cutie de carton (chiar şi cea in care l-ai primit), astfel încât să protejezi atât produsul, cât şi ambalajul original.

3. Aplici pe colet o etichetă care să conţină următoarele informaţii:

  • Expeditor: Nume Prenume
  • Adresa: Str. Nr. Oraş, Judet
  • Numărul tău de telefon
  • Destinatar: Premium Footwear SRL – bigstep.ro
  • Adresa: Polus Center Cluj, str. Avram Iancu nr 492-500, Floreşti, 407280, Cluj
  • Telefon : 0743 357 430

4. Trimiţi coletul cu o firmă de curierat rapid, de preferinţă Cargus.

 

ATENŢIE

Dacă produsul primit prezintă defecte la livrare sau devine nefuncţional în cele 30 de zile de la data livrării, poţi reclama acest lucru şi solicita înlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia.

Garanţia de Retur este valabilă atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice ce au achiziţionat produse de la bigstep.ro (Premium Footwear SRL). Pentru a beneficia de returul produselor în 30 zile, trebuie să returnaţi produsele achiziţionate până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Produsele returnate după 30 zile calendaristice nu vor fi rambursate.

Costurile de retur sunt suportate de bigstep.ro, în cazul în care produsele sunt returnate prin intermediul serviciului de curierat rapid Cargus.

Returul produselor se poate face printr-un serviciu de curierat sau la punctul de lucru al bigstep.ro deschis în Polus Center Cluj, str. Avram Iancu nr 492-500, Floreşti, 407280, Cluj. În cazul returului prin Poşta Română sau printr-un serviciu de curierat rapid, altul decât Cargus, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător.

În funcţie de opţiunea cumpărătorului, banii proveniţi din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de către bigstep.ro prin transfer bancar.

 

IMPORTANT

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, accesorii lipsă, certificate de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă cumpărătorul a expediat produsul fără furnizarea tuturor informaţiilor necesare pentru a plăti rambursul, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.


Buletin de știri

Shopmania addon created by Prestashop Modules
Ne gasesti si pe Facebook
Inchide