Chat with us, powered by LiveChat

Retur si Garantie

 Condiții de retur


Dacă produsul comandat nu este ceea ce ţi-ai dorit, îl poţi returna pentru a fi schimbat sau pentru a-ţi primi banii înapoi.

Legislaţia din România permite cumpărătorilor returnarea produselor cumpărate în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produsului (conform Ordonanţei nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative). bigstep® prelungeşte perioada de returnare la 30 de zile, pentru ca experienţa ta să fie cât mai plăcută.

Condiţiile în care poţi returna produsele cumpărate prin intermediul website-ului bigstep.ro:

  • Denunţarea unilaterală a contractului la distanţă, fără penalităţi sau fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile de la data primirii produsului.
  • Schimbarea produselor atunci când acestea nu corespund cu nevoile tale.

În cazul în care mărimea comandată este nepotrivită pentru piciorul copilului tău, poţi returna produsul comandat:

- pentru a fi schimbat cu un altul din acelaşi model, la mărimea corespunzătoare;
- pentru a fi schimbat cu un produs similar, în cazul indisponibilităţii mărimii dorite din produsul iniţial;
- pentru rambursarea valorii produsului.


incaltaminte copii schimb retur
3 paşi pentru schimbarea inițială a unui produs:

1. Trimiteți un e-mail la adresa info@bigstep.ro, comenzi@bigstep.ro sau sunati la 0743 357 430 – pentru a ne comunica ce model ați ales in schimbul celui primit. Nu trebuie să plasați o comandă nouă pe site, este de ajuns sa luați legătura cu noi in scris sau telefonic, iar noi vom procesa un formular de schimb și vom trimite coletul către dumneavoastră cu mențiunea de "Retur colet la schimb". Astfel, în momentul în care sunteți contactat/ă de către curier pentru livrarea noului colet, dumneavoastră îi dați curierului produsul comandat inițial, ambalat conform cerințelor de mai jos.

2. Ambalați produsul cu grijă – astfel încât să fie cât mai bine protejat în timpul returului. Vă rugăm insistent să nu lipiți banda adezivă direct pe cutia de încălțăminte. Produsul nu mai poate fi recomercializat, iar noi ne rezervam dreptul de a refuza coletele care sunt în această situație. Protejați cutia de încățăminte, învelind-o mai întâi într-o bucată de hârtie peste care puteți lipi banda adezivă și eticheta cu adresa de livrare.



3. În momentul în care curierul vă livrează noul produs, dumneavoastră îi veți preda coletul comandat inițial, ambalat conform cerințelor de la punctul 2. Nu este necesar să lipiți nicio etichetă, curierul va avea deja nota de transport pregătită cu toate detaliile. 

ATENȚIE!

Doar primul schimb este gratuit! Dacă decideți că aveți nevoie de un al doilea (sau mai multe schimburi), costurile de transport vor fi suportate de către dumneavoastră.

 


5 paşi pentru returnarea unui produs:


1. Trimiteți un e-mail la info@bigstep.ro sau comenzi@bigstep.ro – avem nevoie de o înştiinţare înainte de primirea returului pentru a uşura schimbul produsului sau rambursarea valorii acestuia. Vă rugăm să menționați în e-mail numele pe care ați plasat comanda, un cont IBAN în care să putem rambursa contravaloarea produsului/produselor returnate și numele deținătorului contului IBAN.

2. Ambalați produsul cu grijă – astfel încât să fie cât mai bine protejat în timpul returului. Vă rugăm insistent să nu lipiți banda adezivă direct pe cutia de încălțăminte. Produsul nu mai poate fi recomercializat, iar noi ne rezervam dreptul de a refuza coletele care sunt în această situație. Protejați cutia de încățăminte, învelind-o mai întâi într-o bucată de hârtie peste care puteți lipi banda adezivă și eticheta cu adresa de livrare.

3. Aplicați pe colet o etichetă care să conţină următoarele informaţii:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oraş, Judet
Numarul tău de telefon
Destinatar: Premium Footwear SRL – bigstep.ro
Adresa: str. Corneliu Coposu, nr 167 A, Cluj-Napoca, cod postal 400228, judetul Cluj
Telefon : 0743 357 430


4. Trimiteți coletul prin orice firma de curierat doriți. 

5. Dacă Expeditorul este altcineva decât persoana care a comandat (Ex: dacă trimiteți coletul din contul unei companii care are contract cu firma de curierat preferată pentru retur) vă rugăm să adăugați o etichetă cu numele persoanei care a efectuat comanda pe site-ul nostru. În caz contrar, nu vom putea identifica în mod corect cărei comenzi/client îi aparține, acest lucru generând întârzieri în procesul de rambursare a contravalorii produsului/produselor.  

Atenţie!
Dacă solicitați returul produsului și rambursarea contravalorii acestuia, cheltuielile de transport vor fi suportate de către dumneavoastră și depind de prețurile practicate de curierul pe care îl alegeți pentru expedierea produselor către noi.

Dacă optați pentru expedierea unui alt produs în schimbul produsului returnat, nu va exista niciun cost de transport pentru primul schimb aferent unei comenzi. Costurile de transport aferente schimburilor ulterioare (schimburi generate de aceeași comandă) vor fi suportate de dumneavoastră. 

Produsele sunt acceptate pentru retur dacă:

  • Se află în starea lor inițială
  • Nu prezintă urme de uzură
  • Nu prezintă zgarieturi sau lovituri
  • Nu lipsesc accesorii
  • Nu lipsesc certificatele de garantie
  • Cutia de încălțăminte nu are lipită pe ea banda adezivă

Vă rugăm să returnaţi produsele în ambalajul original. Acest lucru presupune protejarea cutiei de încălțăminte prin ambalarea ei într-o hârtie sau într-o altă cutie mai mare. Va rugăm să nu lipiți banda adezivă direct pe cutia de încălțăminte! Starea produselor returnate trebuie să ne permită re-comercializarea lor ca și produse noi. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, sau dacă cumpărătorul a expediat produsul fără furnizarea tuturor informaţiilor necesare pentru a plăti rambursul, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Nu acceptăm returul produselor prin Poşta Română! Pentru a putea urmări traseul coletului dumneavoastră şi pentru a vă asigura că a ajuns cu bine la bigstep®, va trebui să folosiți o firmă de curierat rapid.

 

Rambursarea sumelor

Contravaloarea comenzii va fi înapoiată în cel mult 14 de zile de la data primirii returului dumneavoastra, într-un cont IBAN transmis prin e-mail pe info@bigstep.ro sau comenzi@bigstep.ro.

Aceşti termeni sunt valabili doar pentru persoane fizice care au achizionat produse de pe bigstep.ro si le-au primit în urma transportului prin curier. Clienţii cu statut juridic nu au dreptul să denunţe unilateral contractul.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm consultaţi şi:
Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

 _______________________________________________________________________________

Conditii de garantie

 

bigstep® (Premium Footwear SRL) oferă garanţie pentru toate produsele comercializate. Fiecare produs livrat conţine un certificat de garanţie valabil 30 de zile de la data primirii coletului.

Standardele de calitate ale producătorilor noştri sunt foarte ridicate, şi de aceea noi expediem produse fără defecte de fabricaţie. Dacă totuşi se întâmplă asta, ne cerem scuze şi te rugăm să ne contactezi pentru a înlătura inconvenientele cât mai repede. Tot ce trebuie să faci este să :

1. Trimiţi un mail la info@bigstep.ro sau comenzi@bigstep.ro – avem nevoie de o înştiinţare înainte de primirea returului pentru a uşura schimbul produsului sau rambursarea valorii acestuia.

2. Ambalezi produsul cu grijă – pentru ca produsul returnat să ajungă la noi în ambalajul original, va trebui să îl introduci într-un ambalaj (chiar şi cel in care l-ai primit), astfel încât să protejezi atât produsul, cât şi cutia originală a acestuia.

3. Aplici pe colet o etichetă care să conţină următoarele informaţii:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oraş, Judet
Numărul tău de telefon
Destinatar: Premium Footwear SRL – bigstep.ro
Adresa: Polus Center Cluj, str. Avram Iancu nr 492-500, Floreşti, 407280, Cluj
Telefon : 0743 357 430 

ATENŢIE!

Dacă produsul primit prezintă defecte la livrare sau devine nefuncţional în cele 30 de zile de la data livrării, poţi reclama acest lucru şi solicita înlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia.

Garanţia de Retur este valabilă atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice ce au achiziţionat produse de la bigstep.ro (Premium Footwear SRL). Pentru a beneficia de returul produselor în 30 zile, trebuie să returnaţi produsele achiziţionate până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Produsele returnate după 30 zile calendaristice nu vor fi rambursate.

Returul produselor se poate face printr-un serviciu de curierat sau la punctele de lucru bigstep® din țară 

În funcţie de opţiunea cumpărătorului, banii proveniţi din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului, de către bigstep® prin transfer bancar. Pentru acest lucru va fi necesar fie să completați și să trimiteți formularul de retur ce însoțește produsul/produsele comandat/e fie să trimiteți un e-mail pe info@bigstep.ro sau comenzi@bigstep.ro care să conțină: numele pe care ați plasat comanda online, un cont IBAN în care să rambursăm contravaloarea produsului și numele deținătorului acelui cont.

 

IMPORTANT!
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, accesorii lipsă, certificate de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse, sau de a refuza coletul dacă ambalajul original al produsului nu a fost protejat!

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate)!

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă cumpărătorul a expediat produsul fără furnizarea tuturor informaţiilor necesare pentru a plăti rambursul, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia!